Broadway – Kaiken se kestää -musikaalikonsertti

la 21.10.2023 klo 19
Sigyn-sali

Suomen valovoimaisimmat musikaalitähdet yhdistävät voimansa syksyn 2023 musikaalikonserttikiertueellaan Broadway – Kaiken se kestää.

Mikä yhdistää sopraano Reeta Vestmania ja tenori Mikael Saarta? Molemmat ovat tunnettuja lukuisista musikaalipäärooleistaan, laajoista äänialoistaan ja eri tyylien hallitsemisesta sekä Linnan juhlista, joiden solistina molemmat ovat esiintyneet miljoonien tv-katsojien edessä. Mutta ennen kaikkea heidät tunnetaan rakkaudestaan musiikkiin, tarinoihin ja esiintymiseen – tule todistamaan sitä, kun nämä karismaattiset näyttelijä-muusikot antavat lavalla kaikkensa.

Broadway – Kaiken se kestää -musikaalikonsertissa kuulet rakastetuimpia musikaaliklassikoita suomeksi. Tuttujen Broadway-musikaalikappaleiden lisäksi (mm. Les Miserables, West Side Story, Sound of Music) luvassa on myös kappaleita suomalaisista kantaesityksistä, kuten keväällä 2023 julkaistu artistien ensimmäinen yhteinen singlejulkaisu Kaiken se kestää (Magnum Music) musikaalista Huomenna minä lähden.

Nauti herkistä duetoista ja riehakkaista rytmeistä, suurista tunteista sekä laulullisesta virtuositeetista loistavan bändin säestyksellä!

Konsertin kapellimestarina toimii mm. Anastasia-menestysmusikaaliakin johtanut Marko Hilpo.

Liput 39,00 euroa (sis. palvelumaksun).

RYHMÄT
Ryhmät – 3 e alennus, min. 20 henkeä.
Ryhmätiedustelut: ryhmamyynti@magnumlive.fi, 050 5254109.

Tuotanto: MagnumLive 2023

Reeta Westman
Sopraano Reeta Vestman on valmistunut näyttelijäksi Lontoon Royal Academy of Musicin Musiikkiteatterin osastolta, sekä musiikin maisteriksi Sibelius-Akatemiasta. Hän on tehnyt pääroolit musikaaleissaThe Sound of Music, Saturday Night Fever, Rocky Horror Show, Evita, Kakola, Tästä asti aikaa, The Last 5 Years, Kalevala the musical (Off-Broadway ja albumi), Something Rotten sekä Murhan ja Rakkauden käsikirja herrasmiehille, jossa hän esiintyi yhdessä Mikael Saaren kanssa. Hän on ollut mukana pääroolissa Kari Heiskasen suurmusikaalissa Huomenna minä lähden sekä Marianin roolissa Hiljaisissa silloissa.

Reeta on myös kiertänyt maailman suurimpia rock-festivaaleja Husky Rescue -yhtyeen solistina sekä lainannut ääntään useille animaatiohahmoille.

Mikael Saari
Tenori Mikael Saari on valmistunut näyttelijäksi Lahden Ammattikorkeakoulun musiikkiteatterilinjalta. Hän on näytellyt muun muassa musikaaleissa Waitress, Kirka, Amélie, Rock of Ages, Äidinmaa ja Poika Mancini sekä Murhan ja Rakkauden käsikirja herrasmiehille -musikaalissa yhdessä Reeta Vestmanin kanssa. Hänen on nähty myös Something Rotten -musikaalin Ruunena sekä UIT:n kevätrevyissä.

Mikael Saari tunnetaan myös Uuden musiikin kilpailusta, Tähdet tähdet -tuotannosta sekä Suomi LOVE-ohjelmasta. Hän esiintyy aktiivisesti freelance-muusikkona eri yhtyeiden kanssa sekä myös yksin trubaduurina.