Kamarikuoron kesä – Kammarkörens skärgårdsturné

Nauvon kirkko
Kirkkovalli 1
Käsiohjelma 10 €

Turun konservatorion kamarikuoro kutsuu kesänviettäjät musiikin pariin suvisessa saaristossa. Kolmen konsertin kiertueemme tuo raikkaat barokkisoittimet ja kuulaan laulun mökkien tuntumaan Nauvossa, Korppoossa ja Iniössä. Kirjaa siis lomakauden kohokohdat kalenteriisi!

Vierailemme nyt ensi kertaa saaristossa, ja suunnittelimme kiertueelle varta vasten ohjelmiston, joka istuu kauniisti soiviin, vanhoihin kirkkoihin ja virkistää kulttuurinjanoisia. Konserttien ytimessä ovat Heinrich Schützin linjakkaat kantaatit, joiden esittäminen on ollut kuoronjohtaja Timo Lehtovaaran pitkäaikainen toive. Oheen on valittu ihania, suomalaisten säveltäjien musiikiksi muovaamia kesätarinoita ilahduttamaan sekä laulajia että kuulijoita.
Tervetuloa nauttimaan kanssamme!

Kamarikuoron kesä
Turun konservatorion kamarikuoro
joht. Timo Lehtovaara
Katja Kolehmainen, barokkisello
Tuomas Kourula, teorbi

LAUANTAINA 18.6.
klo 15.00 Korppoon kirkko (Korppoontie 1)
klo 18.30 Nauvon kirkko (Kirkkovalli 1)

LAUANTAINA 27.8.
klo 14.00 Iniön kirkko (Kommunhusbacken 1)
Konsertteihin on vapaa pääsy.
10 euron käsiohjelman ostamalla tuet kuoron toimintaa.
Tule ja tuo mökkivieraatkin!

Lisätietoa:
kamarikuoro@gmail.com
www.turunkonservatorio.fi/kamarikuoro
Konserttikiertuettamme tukevat TOP-säätiö sekä Turun konservatorio ja musiikkiopisto.

—-

Kammarkören vid Åbo konservatorium bjuder alla sommarfirare på musik i skärgården. Under vår turnén med tre konserter får åhörarna njuta av barockinstrument och sången i Nagu, Korpo och Iniö. Skriv in sommarens höjdpunkt i er kalender!

Kammarkören besöker Pargas skärgård för första gången. Inför turnén planerades en repertoar som akustiskt lämpar sig i de gamla stenkyrkorna och som samtidigt lockar dem som nu längtar efter kultur. En central roll i konserten har Heinrich Schütz kantater, som dirigenten Timo Lehtovaara länge drömt om att få framföra. Förutom kantaterna framförs, till glädje för såväl åhörare som sångare, skön musik med sommarskildringar skriven av finländska kompositörer.
Kom och njut av konserten!

Sommar med kammarkören
Kammarkören vid Åbo konservatorium
Timo Lehtovaara, dirigent
Katja Kolehmainen, barockcello
Tuomas Kourula, teorb

LÖRDAG 18.6
kl. 15.00 Korpo kyrka Korpovägen 1
kl. 18.30 Nagu kyrka Kyrkovallen 1

LÖRDAG 27.8
kl. 14.00 Iniö kyrka Kommunhusbacken 1
Fritt inträde till konserten. Köp programblad för 10€ och understöd samtidigt körens verksamhet.
Kom på konsert och ta gärna vänner och bekanta med!