31.1.2020

Marsipanpojken

Turun konservatorio ja musiikkiopisto on mukana yhteistyössä Åbolands Teaterskolan Marsipanpojken-tuotannossa. Åbolands Teaterskolan on Turun seudulla toimiva teatteritaiteen perusopetusta tarjoava ruotsinkielinen teatterikoulu. Syksyllä 2019 teatterikoulu täytti 10 vuotta ja tämän kunniaksi Teatterikoulu panostaa keväällä 2020 juhlavuosinäytelmään: “Marsipanpojken”! Näytelmän on kirjoittanut Annina Enckell ja on viimeksi nähty Helsingin Svenska Teaternilla 1993. “Marsipanpojken” on värikäs energiapurkaus täynnä karkkia ja musiikkia, koko perheen seikkailu! Lavalla esiintyy jopa 60 lasta ja nuorta!

Näytelmän ensi-ilta on ke 13.5 Paraisten Nuoriso- ja Urheilutalon (PUNT) kulttuurisalissa.

Lisätietoja:
www.abolandsteaterskola.fi

Åbolands Teaterskola fyllde 10 år under hösten 2019, därmed satsar skolan på en större jubileumsproduktion med premiär i maj 2020: “Marsipanpojken”! Pjäsen är skriven av Annina Enckell och har senast framförts på Svenska Teatern i Helsingfors 1993. ”Marsipanpojken” är en färgsprakande explosion av godis och musik, ett äventyr för hela familjen!

Jubileumsproduktionen förverkligas i samarbete med Åbo konservatorium och musikinstitut. På scenen uppträder upp till 60 barn och ungdomar!

Pjäsens premiär sker på ons 13.5 i Pargas Idrotts- och Ungdomsgårds (PIUG) kultursal.

Mer information på:
www.abolandsteaterskola.fi