PopAkatemia: Itsensä brändääminen ja markkinointi
Auditorio
Miten itsensä markkinointi on niin vaikeaa?
Luennoitsijana Izmo Heikkilä
Ilmoittautumiset: ilari.hongisto@turunkonservatorio.fi, 18.11.2019 mennessä
Ismo “Izmo” Heikkilä, eMBA, creative director, Head of sound, Bauer Media. Ulkopuoliselle Ismon elämää määrittävät eniten vuodet 1990 ja 1991, jolloin hänen lempinimensä Izmo tuli tunnetuksi läpi Suomen Raptorin jäsenenä ja lähes huonoimpana tanssijana. Vähemmän tunnettu on muu ura: hän on säveltänyt mm. puolet Oi beibistä ja toiminut koneistajana/synamiehenä Ismo Alangon useilla levyillä mukana 90-luvun ensimmäisellä puoliskolla. Ennen Raptoria Izmo toimi elokuvapuolella äänittäjänä ja siirtyi yhtyeen jälkeen äänimainonnan pariin. Vuonna 2012, noin 14000 mainosprojektin ja valtakunnan ykkösäänimainostoimiston toimitusjohtajuuden jälkeen Heikkilä nimitettiin luovaksi johtajaksi silloiseen SBS Finlandiin, joka on nykyisin Bauer Media. Bauer Media on Suomen suurin audiotalo omistaen useita radioita (mm. Radio Nova, KISS, Iskelmä…) sekä suoratoistopalvelu RadioPlayn. Heikkilä vastaa nykyisin brändien kuluttajamarkkinoinnista sekä äänituotannon osastosta. Tähdet tähdet -tv-ohjelman tuomarina tunnetun Intohimoina Ismolla on brändääminen, moottoripyöräily sekä musiikki-ilmiöiden seuraaminen.