Skaalat solmuun: Jemppu, Projekti 27, Stockholmsproject, Retro Corner

to 20.4.2023 klo 21
Utopia
Vapaa pääsy

Skaalat solmuun on Turun konservatorion ammattiopiskelijoiden vuosittain tuottama festivaali.

klo 21.00 Jemppu

Tule Skaaloihin kuulemaan, kun Jemppu vetää debyyttikeikkansa!

Jempun tuotanto on suomenkielistä indie-rokkia, jonka sanoituksissa on kotiseutu mielessä, ja asioihin pureudutaan vaikeita asioita kaihtamatta.

Welcome to listen to Jemppu’s debut gig at Skaalat Solmuun 2023!

Jempu’s production is Finnish indie-rock, whose lyrics have their home region in mind, and deal with difficult issues without neglecting them.

Kom och lyssna på Jemppus debutspelning under Skaalat Solmuun 2023!

Jempus produktion är finskspråkig indierock, vars texter har sin hemtrakt i åtanke, och behandlar svåra frågor utan att försumma dem.

klo 22.00 Projekti 27

Projekti 27 tuo lavalle tarinoita rokki-iän vaikeudesta. Setti sisältää suomenkielistä tunteikasta coverpoppia, -räppiä ja -rokkia laulaja Marika Kilpisen johdolla. Lavalla kuullaan muun muassa Keko Salatan, Ellinooran ja Kuningasidean kappaleiden vahvaa tulkintaa. Luvassa on tunteiden myllerrystä ja vaikeuksien voittamisen meininkiä!

Projekti 27 brings to the stage stories about the difficulty of the rock age. The set includes Finnish-language emotional cover pop, rap and rock led by singer Marika Kilpinen. The stage will feature strong interpretations of songs by Keko Salata, Ellinoora and Kuningasidea, among others. There will be a turmoil of emotions and a mood of overcoming difficulties!

Projekti 27 för berättelser om rockålderns svårigheter till scenen. Setet innehåller finskspråkiga känslosamma covers av både pop, rap och rock, framfört av sångaren Marika Kilpinen. Scenen kommer också att bjuda på tolkningar av låtar av bland annat Keko Salata, Ellinoora och Kuningasidea. Det kommer att bli ett kaos av känslor och en stämning av att övervinna svårigheter!

klo 23.00 Stockholms Projekt

Stockholms Projekt on Turun konservatorion opiskelijoista koostuva bändi, jonka lähtee huhtikuussa keikkailemaan Ruotsiin osana Konservatorion ja Kulturama-taideoppilaitoksen välistä yhteistyötä 🚢

R’n’b, rock- ja soulklassikot heräävät henkiin lounaisrannikon lupaavimpien nuorten muusikoiden käsittelyssä.

Stockholms Projekt is a band made up of students from the Turku Conservatory, which will go on tour in Sweden in April as part of the cooperation between Turun Konservatorio and the Kulturama art college in Stockholm 🚢

R’n’b, rock and soul classics are brought to life by the most promising young musicians of the southwest coast.

R’n’b-, rock- och soulklassiker väcks till liv av sydvästkustens mest lovande unga musiker.

klo 24.00 Retro Corner

Oletko Michael Jacksonin tai Bruno Marsin fani? Nyt olisi mahdollisuus päästä kuuntelemaan, tanssimaan ja nauttimaan näiden suurstarojen klassikoista, jonka tarjoaa turkulainen bändi Retro Corner. Siispä Retro Corner plays tribute to Michael Jackson & Bruno Mars, 20. huhtikuuta klo 00-01 Utopian 3. kerroksessa! Tervetuloa!

Are you a fan of Michael Jackson or Bruno Mars? Now would be a chance to listen, dance and enjoy the classics of these superstars, offered by the Turku band Retro Corner. Retro Corner plays tribute to Michael Jackson & Bruno Mars on April 20th at 00-01 on the 3rd floor of Utopia! Welcome!

Är du ett fan av Michael Jackson eller Bruno Mars? Nu har du chansen att lyssna, dansa och njuta av dessa stjärnors klassiker, framförda av det Åboländska bandet Retro Corner. Retro Corner spelar en hyllning till Michael Jackson & Bruno Mars den 20 april kl 00-01 på Utopias 3:e våning! Välkommen!