Skaalat solmuun: Kamut & Kulturama + jamit

ma 17.4.2023 klo 18
Bar Rica
Vapaa pääsy

Skaalat solmuun on Turun konservatorion ammattiopiskelijoiden vuosittain tuottama festivaali.

klo 18 Kamut

Kamut valloittavat Rica Barin Skaala-viikon maanantaina! Turun konservatoriolta pongahtava kokoonpano tarjoaa värikkään, persoonallisen ja monipuolisen setin pohjoismaalaisen kansanmusiikin helmiä. Tämän pirskahtelevan viisikon esitys tulee sisältämään taitavaa soittamista, vangitsevia kappaleita sekä puhdasta soittamisen nautintoa!

klo 19 Kulturama

Olemme Kulturama-yhtye Ruotsista ja olemme hauska porukka, joka opiskelee musiikkia yhdessä. Tunnemme olomme onnelliseksi, kun saamme soittaa lavalla ja nähdä yleisön nauttivan siitä, mitä rakastamme eniten. Olemme erittäin innoissamme saadessamme tehdä ensimmäisen keikkamme Ruotsin ulkopuolella ja odotamme innolla esiintymistä Turussa!