15.12.2020

Rakkaudesta musikaaleihin

Ystävänpäivää juhlistavissa musikaalikonserteissa 15. ja 16.2.2021 tarjoillaan rakastettuja musikaalisävelmiä eri vuosikymmeniltä. EDIT: konsertit siirtyneet maaliskuulle!

Turun konservatorion ja musiikkiopiston opiskelijat viihdyttävät Linnateatterin konserttivieraita niin solisteina, soittajina kuin orkesterinjohtajina. Mukana solistina myös monista musikaaleista tuttu Pauliina Saarinen.

Saarinen on valmistunut Lahden musiikki- ja draamainstituutin musiikkiteatterilinjalta vuonna 2010. Hän on tällä hetkellä kiinnityksellä Turun kaupunginteatterissa. Teatteritöiden lisäksi Pauliina työskentelee myös laulajana. Konsertin ohjauksesta ja sovituksesta vastaa Linnateatterin taiteellinen johtaja Jussi Vahvaselkä.

Lue lisää ja hanki liput Linnateatterin verkkosivuilta.