2.6.2021

Valintapäätöksiä

Turun konservatoriossa ja musiikkiopistossa haettavina olleisiin opetustehtäviin on valittu seuraavat:

• pianonsoiton (klassinen) lehtori: Kalle Perksalo
  • pop- ja jazzpianon ja vapaan säestyksen lehtori: Timo Kajamies
  • kontra- ja sähköbassonsoiton päätoiminen tuntiopettaja: Jori Huhtala

Kalle Perksalolla on maisteritutkinto Münchenin Hochschule für Musik und Theaterista Saksasta ja hän jatkaa vielä opintojaan Folkwang Universität der Künsten esiintymiseen keskittyvässä maisteriohjelmassa. Kalle Perksalo on konsertoinut ja opettanut monipuolisesti Euroopassa ja Suomessa.

Timo Kajamies soittaaTimo Kajamies on muusikko (YAMK) ja filosofian tohtori, joka soittanut laajasti eri kokoonpanoissa ja opettanut oppilaitoksessamme jo useita vuosia. Erityisenä vahvuutenaan Timo pitää tiukkataimista groovesoittoa.

Jori Huhtala on musiikin maisteri Sibelius-Akatemiasta ja opiskellut aiemmin Jyväskylässä. Hän on esiintynyt laajasti jazzmuusikkona niin ulkomailla kuin Suomessa ja opettanut Metropolia-ammattikorkeakoulussa ja Sibelius-Akatemiassa.